29.2.16

Spring Fashion Fair 2016

יריד אביב של אופנה וסטייל מבית SHEEK.ME!

אוהבת אופנה? האביב מגיע ומתחשק לך להתחדש בבגדים חדשים? נמאס לך לכתת רגליים בין חנויות מעצבים שונות כדי למצוא את מה שאת אוהבת? בואי ליריד האביב מבית SHEEK ME. תחת קורת גג אחת תוכלי להתרשם מ-30 מעצבים מובילים, ולמצוא את לוק שהכי מתאים לך!




אני יודעת שאת מחפשת מגוון, איכות, חידושים ואת שמתאים לך בתוך השפע שקיים היום
לכן ליקטתי במיוחד בשבילך, את הקולקציות הכי יפות, ממיטב המעצבים כדי שתוכלי למצוא בגדים איכותיים, מעודכנים ומיוחדים.
אם את רוצה לקבל ממני עוד עדכונים על מה שיהיה ביריד, ההפתעות וההגרלות שיהיו שם, הכניסי את פרטייך כאן: http://goo.gl/forms/kBzP3Cc4g4




אם עוד לא יצא לך להכיר אותי, שמי לימור כץ ולמותג שלי קוראים SHEEK.ME. מזה כ-9 שנים אני מנהלת בוטיק אופנה ביתי ואינטימי. עבור לקוחותי אני מביאה בגדים יפים ממגוון של מעצבים.
במיוחד לכבוד האביב, וההתחדשות שהוא מביא איתו, החלטתי לקיים אירוע רחב יותר, ולתת לעוד נשים לבוא וליהנות מאירוע ברמה הבלתי מתפשרת של SHEEK.ME.

תמהיל המעצבים נבחר בקפידה על מנת לספק מגוון אמיתי, ולתת מענה לקהלים השונים. בסופו של דבר היריד יוצר פסיפס שלם של מעצבים שיכולים להתאים לנשים חילוניות, דתיות וחרדיות. 


היריד מעוצב כולו בקונספט אביבי וחגיגי, ונותן לך חווית קניה ייחודית, עם מוזיקה, דוכן טעימות של יין, מתנות והפתעות נוספות. הכניסה היא לגמרי בחינם וכל מי שתקנה ביריד תקבל מתנה מפנקת ותהיה זכאית להשתתף בהגרלה מיוחדת.
המציגים ביריד:  
אסף פלג, Tal Beck,pioo-pioo,דקלה קדם, KEEZI, Feyge, Toora, פיצקע,טלי אימבר, AYE,רוני קנטור, קרן אבישר, מירית מרלי - KEKE, אמה, מכופתרות, הדס עיצוב אופנה , שיראל אברהמי, ציפי לבי Tzipi Lebi fashion ,צופית אור, בגדי תפארתך, שחרית, מיכל סלומון, רחל חריף, מיטל נאמן, שירז, נערה-תמר מירסקי, ליאת שיף, מיקושה, נעמה ברוש, לילך אברג'יל- איפור ומוצרי איפור, אלה מטפחות, ציפי B, עיגולה-הילה בא-גד, שירן A כיסויי ראש מעוצבים, גרפיקטו - רעיונות מעוצבים לרגעים מיוחדים, IDPerfumes, ליאת הר-נוף. 




יריד אביב של אופנה וסטייל מבית SHEEK.ME,
5.4.16 - בשעות 
12:00-23:00,
6.4.16 - בשעות 10:00-22:00
אולם "נווה שמואל", רחוב זבולון המר 4, גבעת שמואל. .
לפרטים נוספים: 050-3827452

אז אם את רוצה לקבל ממני עוד עדכונים על מה שיהיה ביריד, ההפתעות וההגרלות שיהיו שם, הכניסי לאירוע בפייסבוק. בין כל הבנות שמשתפות את האירוע בפייס ומאשרות הגעה יוגרל שובר בשווי 300 ש"ח לקנייה ביריד.


היריד בשיתוף: שושי ברודמן קוסמטיקאית, דורון מוסן עיצוב שיער, שרי פרויליך – אימון אישי, ספיר לזרוביץ – מטפלת במגע, עיסוי וספורטתרפיה, בין קודש לחול, נורית אלבוחר סטיילינג – להתלבש נכון, קרוש'ה סקול – סריגה במסרגה אחת , עידית בודה – מאמנת כושר, איפור מקצועי יעל לויתן ירדן, ואהבת - ליאל הראל אימון לרווקים ורווקות, משה דסקל – רי/מקס – יועץ הנדל"ן שלך, קטרינה ידלין – קוסמטיקה ורוקחות טבעית , Lee Yam, Tulikiss – הנשיקות של טוליק, ארנונים – זרי כלה ואקססרויז, יקבי ירושלים, אפרת פלדמן - יועצת הנקה, דר' תמר פינקלשטיין - אורטודנטית, צמות מצולמות, Sheeebz, שרון אדלר - צילומי משפחה הריון וילדים, פלפל הפקות.










http://goo.gl/forms/Y9oB02MAeS


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה